Тема 5. Лабиринти. Начални познания по компютърна геометрия. Хоризонтални и вертикални отсечки.
http://vivacognita.o...?id=7§ion=6
Публикувано 06 март 2017 - 17:50
Тема 5. Лабиринти. Начални познания по компютърна геометрия. Хоризонтални и вертикални отсечки.
http://vivacognita.o...?id=7§ion=6
Публикувано 08 март 2017 - 10:45
Имам въпрос. Кое е по-ефективното решение:
for (int i = 1; i <= m; ++i) for (int j = 1; j <= n; ++j) {char x; cin >> x; a[i][j] = '0' - x;}
т. е. променливата x е декларирана в цикъла
char x; for (int i = 1; i <= m; ++i) for (int j = 1; j <= n; ++j) {cin >> x; a[i][j] = '0' - x;}
т. е. променливата е декларирана преди цикъла
и трети вариант - променливата е глобална.
Публикувано 10 март 2017 - 14:06
Писах на keleved@math.bas.bg, но все още нямам отговор - достъп до състезателната система, ако имам грешка в изписването на имейла, моля да ми дадете верният.
Публикувано 10 март 2017 - 19:30
Имам въпрос. Кое е по-ефективното решение:
for (int i = 1; i <= m; ++i) for (int j = 1; j <= n; ++j) {char x; cin >> x; a[i][j] = '0' - x;}т. е. променливата x е декларирана в цикъла
char x; for (int i = 1; i <= m; ++i) for (int j = 1; j <= n; ++j) {cin >> x; a[i][j] = '0' - x;}т. е. променливата е декларирана преди цикъла
и трети вариант - променливата е глобална.
Едва ли би се забелязала разлика между времената за изпълнение и при трите варианта. От гледна точка на добър стил, аз харесвам първия вариант.
Публикувано 10 март 2017 - 19:35
Писах на keleved@math.bas.bg, но все още нямам отговор - достъп до състезателната система, ако имам грешка в изписването на имейла, моля да ми дадете верният.
Вашият логин и парола за достъп до състезателаната система е изпратен на вашия имейл.
Публикувано 15 април 2019 - 13:46