Към съдържанието

Viva Cognita at Facebook
Viva Cognita at Twitter
Viva Cognita at YouTube
Снимка

техническа помощ


  • Влезте в профила си за да пишете
4 отговора на тази тема

#1 chavdarova

chavdarova
  • Members
  • 13 Мнения:
  • Занятие:Друго
  • Училище:СОУ"Антим I''
  • Университет:ПУ "Паисий Хилендарски"

Публикувано 30 декември 2015 - 15:54

Вчера и днес не мога да начертая в аплет заплануваната задача.

Отварям прозорец и започвам обичайното чертане .Изведнъж прозореца се затваря и отивам в изходно положение- в папката за този файл.Какво да правя?Инсталирахме на ново програмата и пак същата работа.


  • 0

#2 Diloki

Diloki
  • Members
  • 6 Мнения:
  • Занятие:Преподавател
  • Училище:ЗПГ, Сандански
  • Университет:ПУ "Паисий Хилендарски"
  • Учители:Христоско Грозданов, Кристина Маворва

Публикувано 30 декември 2015 - 16:51

Да нямате вирус?


  • 1

#3 DiNikol

DiNikol
  • Members
  • 13 Мнения:
  • Занятие:Преподавател
  • Училище:Езикова гимназия "Иван Вазов"
  • Университет:ПУ"Паисий Хилендарски"

Публикувано 03 януари 2016 - 16:00

1 - ви вариант: Опитайте да запишете новия файл веднага след като отворите Geogebra - Save As / name, location...

2 - ри вариант: Проверете настройките на антивирусната си програма. Вижте дали приложението Gefgebra не е влязло в списъка със потенциално опасни приложения. Ако е така, извадете го от там  и го включете в списъка със сигурни приложения.


  • 2

#4 chavdarova

chavdarova
  • Members
  • 13 Мнения:
  • Занятие:Друго
  • Училище:СОУ"Антим I''
  • Университет:ПУ "Паисий Хилендарски"

Публикувано 05 януари 2016 - 22:55

Пробвах първи вариант-повтаря се проблема.

Какво да направя за да осъществя втори вариант?Занесох лаптопа на поправка.Отново у дома старият проблем като го прибрах от поправката.

Благодаря предварително!


  • 0

#5 DiNikol

DiNikol
  • Members
  • 13 Мнения:
  • Занятие:Преподавател
  • Училище:Езикова гимназия "Иван Вазов"
  • Университет:ПУ"Паисий Хилендарски"

Публикувано 11 януари 2016 - 00:29

Пробвах първи вариант-повтаря се проблема.

Какво да направя за да осъществя втори вариант?Занесох лаптопа на поправка.Отново у дома старият проблем като го прибрах от поправката.

Благодаря предварително!

1. Можете ли да опишете по-подробно какво точно се случва - колко време след отваряне на програмата се затваря, успявате ли да запишете все пак нещо различно от празен аплет, изписва ли се някакво съобщение...

2. Настройките на антивирусната програма са специфични за всяка. Каква е Вашата?
3. Казвате, че сте преинсталирали програмата. А направихте ли деинсталация преди това?


  • 0




Viva Cognita е партньорски проект на Института по математика и информатика на БАН, Съюза на математиците в България и VIVACOM